مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-19سياسي

پویش جدید برای براندازی؛ سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، براندازان در گذشته وانمود می کردند که مشکل اصلی آن ها جمهوری اسلامی است و با عقاید مردم کاری ندارند.

- پویش جدید برای براندازی؛ سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید! براندازان که دشمنی خود را با هویت ایرانی آشکار کرده اند، در پویش جدید مقابل مجالس عزای محرم نیز قد علم کرده اند.

تأسف آور آن که جماعتی که برای مرگ ملکه انگلیس سیاه پوشیدند در مقابل سیاه پوشیدن در ماه محرم قرار گرفته اند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، براندازان در گذشته وانمود می کردند که مشکل اصلی آن ها جمهوری اسلامی است و با عقاید مردم کاری ندارند.

ولی محرم حسینی در حال رسیدن است و در جدیدترین پویشی که راه انداخته اند به مردم توصیه می کنند که سیاه نپوشند و نذری نخورند! این در حالی است که کارکنان بی بی سی فارسی در روز های مقارن با مرگ ملکه انگلیس جملگی سیاه پوش شده بودند.

گفتنی است که براندازان بار ها علیه غیرت و ناموس موضع گرفته و هربار به بهانه های مختلف به این دو واژه تاخته اند.

از آن زنی که در اجتماع براندازان در خارج از کشور با صدای رسا می گوید: ناموس چیه؟ ، گرفته تا داغ کردن من بی غیرتم در توییتر توسط براندازان و تیتر های ضد ناموس توسط بی بی سی و اینترنشنال! در آشوب های اخیر، براندازان حتی به یک زن چادری رهگذر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جدید برای براندازی؛ سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید!

پویش جدید برای براندازی؛ سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید!