مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-04سياسي

کاربردی شدن تصاویر «خیام» در نقشه پوششی سازمان نقشه برداری


سخنگوی سازمان فضایی ایران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان نقشه برداری، گفت: در این همکاری مشترک، تصاویر ماهواره «خیام» در تهیه نقشه های این سازمان کاربردی خواهد شد.

- کاربردی شدن تصاویر خیام در نقشه پوششی سازمان نقشه برداری سخنگوی سازمان فضایی ایران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان نقشه برداری، گفت: در این همکاری مشترک، تصاویر ماهواره خیام در تهیه نقشه های این سازمان کاربردی خواهد شد.

حسین دلیریان در گفت وگو با ایسنا گفت: سازمان فضایی ایران در دولت جدید، با عزمی راسخ و با برنامه ای مدون که سال گذشته در دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم، تحت عنوان برنامه 10 ساله فضایی به تصویب رسید، اقدامات جدی در حوزه فضایی را در دستور کار قرار داد و بر مبنای همین اقدامات سازمان فضایی ایران آمادگی کامل دارد تا نیازهای فضاپایه کشور را به طرق مختلف مرتفع کند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه های متعدد با دستگاه های مختلف برای کاربردی شدن خدمات ماهواره خیام ، اظهار کرد: با گذشت کمتر از دو سال از دولت سیزدهم، در سازمان فضایی تفاهم نامه ها و قراردادهای متعددی را در راستای حل مشکلات کشور با فناوری های فضایی، با دستگاه های مختلف امضا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی شدن تصاویر «خیام» در نقشه پوششی سازمان نقشه برداری

کاربردی شدن تصاویر «خیام» در نقشه پوششی سازمان نقشه برداری