مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-16سياسي

انجمن طراحان مد و لباس کرمان راه اندازی می شود


رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس از راه اندازی انجمن طراحان مد و لباس کرمان خبر داد و گفت: با تشکیل این انجمن امیدواریم حداقل هر سه ماه یک بار نمایشگاهی از بهترین آثار بانوان استان برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دیروز شنبه 24 تیر در نشست تخصصی با فعالان حوزه مد و لباس کرمان، با بیان اینکه موضوع مُد یک امر فرهنگی است و صنعت بازیگر اصلی صنعت مد است، گفت: ساماندهی طراحان مد و لباس در دستور کار قرار گرفته است.

وی ساماندهی طراحان مد و لباس در کشور را نیاز ضروری دانست و افزود: تمام حمایت ها در عرصه آموزش، مالی و مالیاتی در این سامانه انجام می شود و تلاش ما این است که مشاغل خانگی، صنایع تولیدی لباس و مؤسسات تک منظوره تحت حمایت ارشاد نیز بتوانند در این سامانه ثبت نام کرده و عضو شوند.

امامی با بیان اینکه ظرفیت استان کرمان در حوزه طراحی، تولید لباس فاخر و به ویژه رودوزی های اصیل ایرانی بی نظیر است و خصلت جهانی دارد، گفت: کرمان پایتخت و مبدأ رودوزی های اصیل ایرانی بر روی لباس های معاصر است و پته دوزی کرمان شهره جهانی دارد.

مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از راه اندازی انجمن طراحان مد و لباس کرمان خبر داد و افزود: با تشکیل این انجمن امیدواریم حداقل هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن طراحان مد و لباس کرمان راه اندازی می شود

انجمن طراحان مد و لباس کرمان راه اندازی می شود