مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06سياسي

رییس جمهور: ساخت آزادراه تهران-شمال، نماد توانایی و افتخار کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران شمال گفت: این طرح نماد خودباوری، - رِییس جمهور در افتتاحیه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال گفت: ساخت و طراحی این پروژه نماد علم و توانایی و افتخار برای جمهوی اسلامی ایران به شمار می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران شمال گفت: این طرح نماد خودباوری، توانایی و دانایی ملت ایران است وکار فن آورانه با هنر و نماد و اراده جدی مهندسان و مشاوران و کارگران کشور در این طرح شکل گرفته است.

وی ادامه داد: از تلاش های نخبگان و متخصصانی که در اجرای این طرح نقش داشتند تشکر می کنم و بسیار حائز اهمیت است که این طرح، در عید غدیر خم افتتاح شده است.

رییس جمهور افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران - شمال را از جمله کار های بسیار ارزشمند کشور برشمرد و گفت: با بهره برداری این طرح در زمان و مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

این موضوعات ارزشمند است و از نکات مهم در اجرای این طرح به شمار می رود.

آیت الله رییسی ادامه داد: اجرای این آزاد راه و بهره برداری از قطعه دوم نماد افتخار برای کشوربه شمار می رود که بنیاد مستعضفان و مدیریت آن در این دوره همت وافری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: ساخت آزادراه تهران-شمال، نماد توانایی و افتخار کشور است

رییس جمهور: ساخت آزادراه تهران-شمال، نماد توانایی و افتخار کشور است