مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-05سياسي

هیچ توافقی برای واگذاری اراضی دانشگاه یزد با شهرداری صورت نگرفته است


رییس دانشگاه یزد با بیان این که علی رغم تمامی مذاکراتی که با شهرداری یزد داشته ایم، تاکنون به هیچ توافقی در خصوص واگذاری زمین های دانشگاه نرسیده ایم، - ایسنا/یزد رییس دانشگاه یزد با بیان این که علی رغم تمامی مذاکراتی که با شهرداری یزد داشته ایم، تاکنون به هیچ توافقی در خصوص واگذاری زمین های دانشگاه نرسیده ایم، گفت: دو شرط برای شهرداری گذاشته ایم که تنها در صورت قبولی، آماده همکاری و توافق 100 درصدی خواهیم بود.

عباس کلانتری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت واگذاری اراضی دانشگاه یزد به شهرداری جهت تکمیل جاده گازی، گفت: با وجود تمام جلسات و مذاکراتی که تاکنون با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد داشته ایم، تاکنون به هیچ توافقی در خصوص واگذاری وجبی از زمین های دانشگاه به شهرداری نرسیده ایم.

وی افزود: دانشگاه به شهرداری بارها اعلام کرده است که اگر می خواهند امتداد جاده گازی را از اراضی دانشگاه یزد عبور دهند، باید به نحوی یک دسترسی به اراضی جنوبی دانشگاه به ما بدهند که ما بتوانیم از داخل دانشگاه به اراضی جنوبی که خوابگاه متأهلین قرار دارد داشته باشیم.

رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به این که جاده گازی درست در پشت خوابگاه دختران دانشگاه ایجاد خواهد شد و آسایش و آرامش خوابگاه برای دانشگاه اهمیت بسیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توافقی برای واگذاری اراضی دانشگاه یزد با شهرداری صورت نگرفته است

هیچ توافقی برای واگذاری اراضی دانشگاه یزد با شهرداری صورت نگرفته است