مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-27ورزشي

کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور می شود


رقابت های کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

- سهیلا چراغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان خواهد بود.

 سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: این رقابت ها به مدت سه روز در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: کردستان در حوزه ورزش بانوان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است و میزبانی مسابقات مختلف می تواند ظرفیت های بانوان این استان را به مرحله شکوفایی برساند.

چراغی افزود: مسابقات کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای 18 لغایت 20 تیرماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت سه روز در اوزان مختلف در سالن آزادی شهر سنندج با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

وی همچنین از حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات خبر داد و اضافه کرد؛ از مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برای حضور در رقابت های کونگ فوی بانوان کشور دعوت شده است.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان سخنانش اذعان داشت: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان با هماهنگی مجموعه اداره کل ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور می شود

کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور می شود