مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22اقتصادي

دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر صندوق های تضمین تدوین می شود


نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارت اقتصاد را مکلف کردند تا با همکاری بانک مرکزی، دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر مؤسسات یا صندوق های تضمین را در چارچوب قوانین به تصویب شورای ملی تامین مالی برساند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارت اقتصاد را مکلف کردند تا با همکاری بانک مرکزی، دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر مؤسسات یا صندوق های تضمین را در چارچوب قوانین به تصویب شورای ملی تامین مالی برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه) ماده 6 طرح تامین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند.

ماده 6- متن زیر جایگزین بندهای (الف) و (ب) ماده (9) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 15/ 02/ 1398 می گردد: الف - به منظور حل مشکل تهیه تضامین در تامین مالی، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ظرف مدت دو (2) ماه از تاریخ لازم الاجراءشدن این قانون، دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر مؤسسات یا صندوق های تضمین را در چارچوب قوانین به تصویب شورا و دریافت مجوز از دبیرخانه شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر صندوق های تضمین تدوین می شود

دستورالعمل اجرایی نحوه تشکیل، فعالیت و نظارت بر صندوق های تضمین تدوین می شود