مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-24حوادث

دستگیری سارقان 2 واحد تولیدی در آبیک


فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری متهمان و سارقان دو واحد تولیدی در این شهرستان و توقیف موتورسیکلت های خریداری شده به صورت مزایده ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ بهروز لامعی در نشست خبری با خبرنگاران و مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان آبیک که ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، نزاع و درگیری فردی و خانوادگی را نخستین جرم ثبت شده در انتظامی ذکر کرد و گفت: تصادفات، سرقت، اختلافات خانوادگی، مواد مخدر و اختلافات ملکی به ترتیب بیشترین جرایم شهرستان را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال توسط کارشناسان انتظامی 76 درصد از پرونده ها منجر به حل و فصل شده است، افزود: این میزان صلح و سازش در کاهش پرونده ها و برقراری صلح و آشتی میان اصحاب دعوی تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به واصل شدن گزارش وقوع سرقت در دو شرکت تولیدی در این شهرستان بیان کرد: در یکی از شرکت ها که در حوزه ریسندگی و بافندگی بود، 310 قطعه از قطعات ریسندگی و 9800 سوزن دستگاه ریسندگی این واحد تولیدی به سرقت رفته بود؛ شرکتی که باید افتتاح می شد و 400 نفر مشغول به کار می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان 2 واحد تولیدی در آبیک

دستگیری سارقان 2 واحد تولیدی در آبیک