مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-04سياسي

انرژی هسته ای قدرت ایران را جهانی کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: انرژی هسته ای در این 43 سال قدرت جمهوری اسلامی ایران را به سطح بین المللی و جهانی منتقل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر سه شنبه در در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری فناورانه در حوزه های کشاورزی، صنعت و سلامت میان سازمان انرژی اتمی کشور و دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه انرژی هسته ای آورده ارزشمندی به همراه داشت که در گام نخست اعتماد به نفس ملت ایران را ارتقا داد.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب نگاه به کشورمان از بالا به پایین بود که دستیابی ایران به انرژی هسته ای این نگاه را افقی کرد تا موازنه قدرت جهانی در سایه حکمرانی ایران اسلامی برقرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: این دستاورد عظیم برای کشورمان استقلال و حفظ منافع را به همراه داشت و اجازه نداد تا ما به کشورهای غربی باج دهیم بلکه قاعده سلطه گری و جهانخواری را به هم زد تا ما نیز در کنار سایر قدرت ها بتوانیم هیبت و هیمنه خود را نشان دهیم.

قاسمیان گفت: امروز دیگر جمهوری اسلامی ایران در لیست غذای غربی ها قرار ندارد بلکه به یک قدرت واقعی در کنار میز رسیده که خودش تعیین کننده تصمیم گیری های جهانی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی هسته ای قدرت ایران را جهانی کرد

انرژی هسته ای قدرت ایران را جهانی کرد