مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-04بين الملل

بی احترامی به قرآن مجاز، اما رسوایی جنایات صهیونیست ها ممنوع است!


رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، از منفعل بودن جهان اسلام نسبت به سوزاندن قرآن کریم در سوئد و جنایات صهیونیست ها در فلسطین انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی به هتک حرمت قرآن در سوئد واکنش نشان داد و سوزاندن چندباره قرآن کریم در این کشور را اقدامی سازمان یافته و برنامه ریزی شده دانست که در پس آن لابی های صهیونیستی حضور دارند.

الحوثی گفت که در غرب اجازه بی احترامی به خداوند، پیامبران و کتاب های آسمانی را می دهند؛ اما از رسوایی جنایات صهیونیست ها جلوگیری می کنند؛ این موضوع، نفوذ لابی صهیونیستی در غرب را نشان می دهد.

رهبر انصارالله یمن، سطح واکنش های جهان اسلام را مسئولیت پذیرانه ندانست و افزود: جنایت سوزاندن قرآن کریم، باید خشم تمامی مسلمانان را برانگیزد.

کمترین موضع گیری نسبت به این جنایت، قطع روابط دیپلماتیک و تحریم اقتصادی سوئد است.

الحوثی ادامه داد: در صورت قطع روابط دیپلماتیک با سوئد و تحریم اقتصادی این کشور از سوی کشورهای اسلامی، سوئد تحت تأثیر قرار می گرفت و این اقدام برای دیگر کشورها نیز درس عبرتی می شد.

وی درباره واکنش مسلمانان نسبت به هتک حرمت به قرآن کریم گفت: ملت های اسلامی می توانند از طریق شبکه های مجازی، راهپیمایی و تحریم اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احترامی به قرآن مجاز، اما رسوایی جنایات صهیونیست ها ممنوع است!

بی احترامی به قرآن مجاز، اما رسوایی جنایات صهیونیست ها ممنوع است!