مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-10فرهنگي

عشق معصومین(ع) برای بیان هنر، مانایی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: عشق معصومین(ع) در نوع خود برای بیان هنری، مانایی دارد و در تاریخ می ماند و سال های سال تغذیه کننده نیاز فرهنگی و هنری استان خواهد بود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: عشق معصومین(ع) در نوع خود برای بیان هنری، مانایی دارد و در تاریخ می ماند و سال های سال تغذیه کننده نیاز فرهنگی و هنری استان خواهد بود.

منصور احمدی در آیین بزرگداشت شاعر پیشکسوت لرستان، استاد رمضان پرورده که با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی لرستان و با حضور شاعران، خوانندگان نامی و دوستداران فرهنگ و هنر لرستان در محل تالار شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه آثار استاد رمضان پرورده تا سال های سال، تغذیه کننده فرهنگ و هنر لرستان خواهد بود، اظهار کرد: اجرای این برنامه بزرگداشت صرفاً برنامه ای اداری و با روال اداری نبوده، بلکه با عشق همراه است.

وی با بیان اینکه استاد پرورده در حقیقت به مقام عشق و دوست داشتن مردم لرستان نیز رسیده است، افزود: برای کسی که به مقام عشق و دوست داشتن مردم رسیده است، وظیفه ما هم این است که مراسم نکوداشت و گرامیداشت برگزار کنیم و این کار را با عشق و دوست داشتن و همکاری انجمن موسیقی لرستان به جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق معصومین(ع) برای بیان هنر، مانایی دارد

عشق معصومین(ع) برای بیان هنر، مانایی دارد