مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-30حوادث

6 مصدوم حاصل تصادف دو موتورسیکلت در کلاله


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران پایگاه سه راهی گالیکش _ کلاله به تصادف دو موتورسیکلت در کلاله خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران پایگاه سه راهی گالیکش _ کلاله به تصادف دو موتورسیکلت در کلاله خبر داد.

قاسم غریب آبادی ظهر جمعه 9 تیر 1402 در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 4:10 بامداد امروز جمعه 9 تیر، دو دستگاه موتورسیکلت در روستای قراول حاجی تاجی از توابع شهرستان کلاله با یکدیگر تصادف و در پی آن 6 نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: گزارش این تصادف از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان(EOC) اعلام شد که به سرعت یک تیم از امدادگران پایگاه سه راهی گالیکش فراخوان شده و به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان را که از چند ناحیه آسیب دیده بودند به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، افزود: سایر مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

غریب آبادی در پایان گفت: در مناطق کشاورزی به خصوص فصل تابستان میزان استفاده از موتورسیکلت افزایش می یابد که به موتورسواران توصیه می شود ضمن رعایت موارد ایمنی، هنگام تردد از کلاه ایمنی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم حاصل تصادف دو موتورسیکلت در کلاله

6 مصدوم حاصل تصادف دو موتورسیکلت در کلاله