مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-09سياسي

نگاه سازمان بازرسی اولویت بندی مسائل کلان برای رسیدگی هرچه سریع تر مسئولان است


بازرس کل ویژه استان خوزستان با بیان این که سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که بر عملکرد مدیران و مسئولان دولتی نظارت می کند، گفت: اقدامات انجام شده نیر توسط دستگاه های دولتی و مسئولان به سمع و نظر مردم رسانده شود.

- ایسنا/خوزستان بازرس کل ویژه استان خوزستان با بیان این که سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که بر عملکرد مدیران و مسئولان دولتی نظارت می کند، گفت: اقدامات انجام شده نیر توسط دستگاه های دولتی و مسئولان به سمع و نظر مردم رسانده شود.

جلسه هم اندیشی بازرس کل ویژه خوزستان با هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه خوزستان 18 تیر به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آقاجری بازرس کل ویژه استان خوزستان با اشاره به بخشی از وظایف این سازمان، اظهار کرد: دولت سیزدهم برخاسته از خواست مردم است و اتفاق نظری که در سطح سران سه قوه برای رفع مشکلات کشور است، اهمیت دارد.

وی با بیان این که نگاه بازرسی، اولویت بندی مسائل کلان، کارشناسی مسائل و ارجاع به دستگاه مربوطه برای رسیدگی سریع مسئولان امر است، گفت: رعایت قوانین مورد توجه ما است و اگر در اجرای قوانین، وظایف و تکالیف قانونی حسن جریان امور نباشد، سازمان بازرسی با پیشنهاد، پیگیری و اعلام آن سوءجریان ها موجبات حسن جریان امور را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سازمان بازرسی اولویت بندی مسائل کلان برای رسیدگی هرچه سریع تر مسئولان است

نگاه سازمان بازرسی اولویت بندی مسائل کلان برای رسیدگی هرچه سریع تر مسئولان است