مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-25اجتماعي

چه خبر از «کوه خواجه»؟


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از توقف فعالیت های عمرانی در «کوه خواجه» خبر داد و درباره کوه بری و تعرض به محوطه این میراث تاریخی و طبیعی توضیحات تازه تری داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از توقف فعالیت های عمرانی در کوه خواجه خبر داد و درباره کوه بری و تعرض به محوطه این میراث تاریخی و طبیعی توضیحات تازه تری داد.

در حالی که مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تا امروز، اطلاع دارم که هیچ اتفاقی از جمله کوه بری رخ نداده است.

درباره بحث کوه بُری در کوه خواجه، در بازه زمانی که تازه اقدامات بازسازی جاده آغاز شده بود، پیمانکار خطای ناخواسته ای انجام داده و می خواسته سنگ مورد نیاز را از این طریق به دست آورد که با آن برخورد شده و یگان حفاظت در صحنه حاضر شد و جلو این کار گرفته شده است.

او اضافه کرد: این که بگویم 100 درصد کوه بری انجام شده، این طور نیست.

هرگونه تخلف و اقدامی که به اثر لطمه ای وارد کند، با آن برخورد می کنیم و باز هم تاکید می کنم که با هرگونه تخریب و کوه بری و دست اندازی به کوه خواجه مخالفیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان درباره این که تصاویر منتشرشده جاده کشی در امتداد جاده قدیمی را نشان می دهد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از «کوه خواجه»؟

چه خبر از «کوه خواجه»؟