مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-17پزشكي

برگزاری آزمون های دستیاری و ارتقاء دستیاران دندانپزشکی در 29 تیر


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری همزمان سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی و آزمون ارتقاء دستیاران دندانپزشکی در روز پنجشنبه 29 تیرماه خبر داد.

- دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی روز پنجشنبه 29 تیرماه با شرکت 1 هزار و 480 داوطلب در 17 حوزه دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از امروز دوشنبه 27 تیر 1402 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: داوطلبان این دوره پس از برگزاری آزمون کتبی می توانند از روز شنبه 31 تیرماه کلید آزمون خود را مشاهده کنند و در صورت داشتن سوال یا اعتراض آن را به صورت اینترنتی به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی صبح پنجشنبه 29 تیرماه 1402 در به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهرهای اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های دستیاری و ارتقاء دستیاران دندانپزشکی در 29 تیر

برگزاری آزمون های دستیاری و ارتقاء دستیاران دندانپزشکی در 29 تیر