مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-05سياسي

دهیاران روستاهای بخش مرکزی آستارا و لوندویل تجلیل شدند


41 دهیار بخش مرکزی و بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا طی آیینی با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان تجلیل شدند.

- ایسنا/گیلان 41 دهیار بخش مرکزی و بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا طی آیینی با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان تجلیل شدند.

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا امروز در این آیین که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و به مناسبت سالروز تاسیس دهیاری ها برگزار شد با بیان اینکه دهیاران در خط مقدم ارائه خدمات به روستاییان شهرستان قرار دارند، اظهار کرد: توسعه پایدار در روستاها به ویژه در روستاهای مرزی از جمله اهداف اساسی دولت است.

وی حمایت دولت و مردم را در پیشرفت امور اجرایی دهیاران در روستاها تعیین کننده عنوان کرد و افزود: دهیاران با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی باید بتوانند منابع دولتی را در راستای شکوفایی و آبادانی روستاها جذب کنند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه امروز با حمایت های دولت شاهد بالا رفتن انگیزه کاری در دهیاران هستیم که توانسته اند با تمامی کمبودها در حوزه عمران و آبادانی روستاها قدم های موثری را بر دارند، از دهیاران به عنوان مدیران بزرگ در جامعه کوچک روستاها نام برد و گفت: فعالیت دهیاران باید شکل مضاعفی به خود بگیرد تا در نهایت منجر به ارتقای جایگاه روستاها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران روستاهای بخش مرکزی آستارا و لوندویل تجلیل شدند

دهیاران روستاهای بخش مرکزی آستارا و لوندویل تجلیل شدند