مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:112023-06-24اقتصادي

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت


نعمت ملکی، سرپرست بهزیستی استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به فعالیت 70 مرکز غیردولتی (روزانه، شبانه روزی، ویزیت در منزل و مرکز مراقبت در منزل و.

) در حوزه توانبخشی اظهار داشت: به ازای هر توانخواه نیازمند مقیم در مراکز شبانه روزی توانبخشی، بر اساس درجه ارزشیابی مرکز، ماهانه معادل 3 میلیون 780 هزار تا 4 میلیون و 200 هزار تومان برای گروه هدف دارای خانواده، 4 میلیون و 620 هزار تومان تا 5 میلیون  از سوی سازمان بهزیستی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان بهره مند می شوند.

وی همچنین در خصوص مراکز روزانه گفت: هر توانخواه نیازمند در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معادل دو میلیون و 270 هزار تا دو میلیون و 560 هزار تومان و فرد دارای اختلال طیف اتیسم در مراکز روزانه از کمک هزینه 3 میلیون و 200 هزار تومان بهره مند خواهند شد.

سرپرست بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: برای افراد بهره مند از خدمات تخصصی توانبخشی در منزل، کمک هزینه به مبلغ یک میلیون و 22 هزار تومان و برای افراد برخوردار از خدمات مراقبت در منزل، کمک هزینه به مبلغ 2 میلیون و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت