مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28سياسي

ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به خانواده شهداء


رییس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه در منزل شهید «دنیکو» از شهدای دوران جنگ تحمیلی استان حاضر و به محضر این شهید و خانواده معظم ادای احترام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری کل استان گلستان، رییس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه در منزل شهید دنیکو از  شهدای دوران جنگ تحمیلی استان حاضر و به محضر این شهید و خانواده معظم ادای احترام کردند.

حیدر آسیابی در این دیدار  با بیان این که اگر شجاعت و دلاوری شهدا نبود امروز در کشور  امنیت و آرامش نبود افزود: قدرت و قوت این کشور مرهون شهداست و علت این که این همه توطئه و جنگ های ترکیبی و جنگ های نرم دشمن با شکست مواجه می شود بدین جهت است که شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا آبیاری و تنومند شده است.

آسیابی با بیان این که امروز همه ما سر سفره شهدا ارتزاق می کنیم تاکید کرد: مسئولان باید در هر جایگاهی که قرار دارند با خدمت به مردم و کمک به توسعه و آبادانی کشور، دین خود را به شهدا ادا کنند.

وی افزود: اینکه حدود 600 نفر از اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه قضایی استان خدمت می کنند مایه افتخار ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به خانواده شهداء

ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به خانواده شهداء