مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-04ورزشي

110 جشن محله ای به مناسبت عید غدیر در کرج برگزار می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه یکی از شاخص ترین برنامه های شهرداری برای عید غدیر برگزاری بیش از 110 جشن محله ای است، - ایسنا/البرز سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه یکی از شاخص ترین برنامه های شهرداری برای عید غدیر برگزاری بیش از 110 جشن محله ای است، گفت: این جشن ها با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه های فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر اشتری در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه 13 تیرماه که با محوریت برنامه های عید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: غدیر، تکمیل کننده ی بعثت همه ی انبیا است که اگر این روز بزرگ نبود، رسالت پیامبران ناقص می ماند.

اشتری با بیان اینکه مناسبت های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های دینی در جامعه است، ادامه داد: دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به عنوان خاستگاه و تجلیگاه امامت و ولایت به کمال می رسد بنابراین باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.

وی افزود: طبق روال سنوات گذشته، در دهه ولایت و امامت شاهد برگزاری برنامه های متنوعی با رویکرد جلب مشارکت شهروندان در مناطق و محلات مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 جشن محله ای به مناسبت عید غدیر در کرج برگزار می شود

110 جشن محله ای به مناسبت عید غدیر در کرج برگزار می شود