مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:112023-07-15اجتماعي

افتتاح گذر فرهنگی در تویسرکان


شهردار تویسرکان از افتتاح گذر فرهنگی تویسرکان شامل نشان هایی از سکه، فرش آصادقی، منبت گل ریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان محمد حسین پور عصر امروز پس از افتتاح پروژ ه های شهرداری با حضور در جمع مردم اظهار کرد: خدا را شاکرم پروژه های شهرداری یک به یک به ثمر می رسد، در این راستا آنچه انگیزه کار را برای مجموعه شهرداری دوچندان کرده، شوق مردم است.

وی با بیان اینکه مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند و خدمت به آنها افتخار است گفت: پارک نبوت و  آبنمای موزیکال برای کودکان و نوجوانان سال گذشته پس از چهار ماه تلاش افتتاح شد در حالی که شهرداری یکی از شهرهای استان حدود چهار تا 6 ماه قبل از ما قرارداد نصب آبنما را منعقد کرد ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

شهردار تویسرکان تاکید کرد: مقایسه این دو عملکرد نشان می دهد مجموعه شهرداری تویسرکان شبانه روزی با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم فعال است.

وی با اشاره به اینکه سالن اداری شهرداری در شان کارمندان نبود به همین دلیل سالن جدید با تجهیز به 16 دستگاه رایانه افتتاح شد افزود: این اقدام در سرعت خدمت به مردم اثرگذار است.

حسین پور با تاکید بر اینکه سعی کردیم کارها را برای خدا انجام دادیم نه برای تبلیغ گفت: از زمانی که مسئولیت را پذیرفتم؛ مشکلات شهرداری را یک به یک حل کردیم به عنوان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گذر فرهنگی در تویسرکان

افتتاح گذر فرهنگی در تویسرکان