مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-26اقتصادي

تسهیلات تبصره 18 در استان بوشهر پاسخگوی درخواست ها نیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سهم استان بوشهر از تسهیلات تبصره 18 پاسخگوی حجم بالای درخواست ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین ظهر دوشنبه در نشست کارگروه ملی تسهیلات تبصره 18 با تاکید بر تسریع در طرح های اشتغال زایی، اظهار داشت: تعدد سامانه های دستگاه های اجرایی و نبود یک سامانه واحد و یکپارچه برای مدیریت تسهیلات تبصره 18 یکی از مشکلات اساسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: این مهم، در حال حاضر سرعت کار را کند کرده و باید سریع تر وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به راه اندازی این سامانه یکپارچه اقدام کند.

باستین در این راستا پرداخت تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 از راهکارهای مهم در ایجاد و تثبیت اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی است و استان بوشهر در این مسیر اهتمام خاصی دارد.

سهم 2100 میلیارد تومانی استان بوشهر وی از اختصاص 31 هزار میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره 18 در کشور برای طرح های اشتغال زایی و حمایت از تولید خبر داد و تصریح کرد: از این میزان تسهیلات، سهم استان بوشهر 2 هزار و 100 میلیارد تومان است.

باستین از آغاز طرح های اشتغال زایی در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه متقاضیان زیادی برای دریافت تسهیلات از سال گذشته، داریم و امسال نیز طرح های جدیدی شروع شده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تبصره 18 در استان بوشهر پاسخگوی درخواست ها نیست

تسهیلات تبصره 18 در استان بوشهر پاسخگوی درخواست ها نیست