مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-27سياسي

تمدید فراخوان همایش «کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک»


دبیر علمی همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 مرداد 1402 خبر داد.

- تمدید فراخوان همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک دبیر علمی همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 مرداد 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اعظم صنعت جو دبیر علمی همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش تا 15 مرداد 1402 گفت: با توجه به درخواست مکرر پژوهشگران، مبنی بر زمانبربودن انجام پژوهش، نوبودن حوزه پژوهشی و نیز ضرورت جلب حداکثری آخرین دستاوردهای پژوهشی برای غنای کیفی همایش، مناسب دیده شد، تا فرصت بیشتری در اختیار پژوهشگران به منظور تکمیل و ارسال مقاله قرار گیرد.

به این منظور، با توجه به زمان برگزاری همایش در مهرماه 1402 و ضرورت تعیین فرصت کافی برای داوری آثار، مهلت ارسال مقاله تا 15 مرداد 1402، که نهایت زمان ممکن برای دریافت مقالات است، تمدید می شود.

او افزود: برنامه ریزی برای برگزاری همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک ، به عنوان دومین همایش بین المللی با موضوع کتابخانه های عمومی، از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان همایش «کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک»

تمدید فراخوان همایش «کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک»