مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-08سياسي

هیأت ها برای محرم همفکری می کنند


نشست سالانه هم اندیشی شبکه های فعال هیأت و مداحی به مدت دو روز در آستانه ماه محرم به همت سازمان هیأت و تشکل های دینی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست سالانه هم اندیشی شبکه های فعال هیأت و مداحی به مدت دو روز در آستانه ماه محرم با عنوان نشست تخصصی شبکه های هیأت و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

این شبکه ها شامل کانون مداحان، شورای هیأت های مذهبی، کانون های فرهنگی و مذهبی، دبیران شورای شبکه هیأت، مسئول بانوان هیأت ها، نمایندگان سازمان هیأت و تشکل های دینی است.

این نشست به مدت دو روز از فردا یکشنبه 18 تیرماه به همت سازمان هیأت و تشکل های دینی با سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار خواهد کرد.

تشریح اهداف و برنامه ها و مأموریت های محرم هیأت ها در قالب برگزاری کمیسیون تخصصی پنج گانه با عناوین رسانه، حجاب و عفاف، اقتصاد هیأت، تبادل خدمات و محتوای فرهنگی از دیگر برنامه های این نشست است.

برگزاری بوم حل مسأله برای هر استان از دیگر برنامه های این نشست است که بناست هیأت های هراستان کنش گر اجتماعی شده و برای حل این مسائل برنامه ریزی کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ها برای محرم همفکری می کنند

هیأت ها برای محرم همفکری می کنند