مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-22سياسي

درس های بزرگ واقعه عاشورا چیست؟


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مقاومت و ایستادگی برابر سختی ها و مصائب از درس های بزرگ واقعه عاشورا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم عزای حسینی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان که در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد، با اشاره به مصائب وارده بر امام حسین (ع) و خاندانش در واقعه کربلا اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی برابر سختی ها و مصائب از درس های بزرگ واقعه عاشورا است.

وی با بیان اینکه توحید و خداباوری از شروط رسیدن انسان به کمال و قرب الهی است، بیان کرد: انسان ها در برخورد با مشکلاتی که در زندگی برایشان رخ می دهد، رفتارهای متفاوتی دارند؛ برخی از افراد در این شرایط خدا را باور و قبول ندارند و به محض اینکه با مشکلی مواجه می شوند، مدیریت خدا را در زندگی خود ظالمانه می دانند؛ در حالی که نخستین عامل رشد و بالندگی مؤمن و اساسی ترین شرط رستگاری و رسیدن به کمال معنوی توحید است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: دسته ای دیگر از انسان ها نیز هستند که خدا را قبول دارند و معتقد به این امر هستند؛ اما پایبند بایدها و نبایدها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس های بزرگ واقعه عاشورا چیست؟

درس های بزرگ واقعه عاشورا چیست؟