مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 19:502023-06-27سياسي

ضرورت باز طراحی صندوق نوآوری و شکوفایی استان مرکزی


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی بر لزوم تسریع در تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی در استان با مشارکت دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی داستان بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان مرکزی که با حضور مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه صندوق نوآوری و شکوفایی استان در اختیار سه سهامدار است که هیچکدام در استان ساکن نیستند.

وی با بیان اینکه برای اجرای قانون جهش فناوری، صندوق نقش مؤثری دارد، افزود: صندوق عملکرد ضعیفی دارد و معتقدیم که باید با سهامداران جدید بازطراحی شود اما سهامداران فعلی تمایل به ترک صندوق یا جذب سهامدار جدید برای افزایش سرمایه ندارند و عملاً کار گره خورده است.

داستان تصریح کرد: اگر صندوقی با حضور شرکت های دانش بنیان استان تشکیل شود می توان گام مؤثری در توسعه اقتصاد دانش بنیان برداشت و اگر تسریع در این مهم صورت گیرد، به اقتصاد استان کمک شایانی خواهد شد.

بر این اساس باید اجازه تشکیل صندوق با حداقل سرمایه و با تغییر سهامداران داده شود.

منطقه نوآوری در اراک ایجاد شود در این جلسه رییس دانشگاه اراک بیان کرد: در ورودی اراک از سمت ملایر دو دانشگاه اراک و علوم پزشکی قرار دارند که منطقه مقابل آنها محل اجتماع مشاغل مزاحم است و خواهان خروج ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت باز طراحی صندوق نوآوری و شکوفایی استان مرکزی

ضرورت باز طراحی صندوق نوآوری و شکوفایی استان مرکزی