مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-27پزشكي

یادواره شهدای بهداری رزمی در همدان برگزار شد


امروز با حضور مشاور وزیر بهداشت و رزمنده پرستار اسیر گروه تروریستی داعش یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان استان همدان توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

- ایسنا/همدان امروز با حضور مشاور وزیر بهداشت و رزمنده پرستار اسیر گروه تروریستی داعش یادواره شهدای بهداری رزمی و بهداشت و درمان استان همدان توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

مشاور وزیر بهداشت و رییس مؤسسه بهداری رزمی در این مراسم، با بیان اینکه بهداری رزمی از هیچ آغاز به کار کرد، گفت: در این حوزه، ظرفیت سازی برای حضور جانانه جامعه پزشکی صورت گرفت و از خودامدادی تا روال درمان راه اندازی شد به طوریکه تنها 50 هزار مجروح و مصدوم در عملیات کربلای 5 منتقل و مداوا شدند.

سردار نصرالله فتحیان با بیان اینکه کار بهداری رزمی، ایجاد ظرفیت برای کادر پزشکی بود و بسیار خوش درخشیدند به طوریکه در تاریخ چند هزار ساله ایران و دنیا، هیچ جا مثل کادر درمان ایران در جنگ ها نداریم، اظهار کرد: ارائه خدمت به یک میلیون مجروح و مصدوم در دفاع مقدس توسط کادردرمان بسیار بی نظیر بود، آن هم در اوج غربت و تنهایی کشور ایران در جهان که اگر رابطه مردم با خدا نبود، کشور به این افتخار و عظمت نائل نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای بهداری رزمی در همدان برگزار شد

یادواره شهدای بهداری رزمی در همدان برگزار شد