مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-27بين الملل

هواپیمای رهبر شورشی مزدوران واگنر روسیه در بلاروس فرود آمد


هواپیمای شخصی آقای پریگوژین صبح امروز از سن پترزبورگِ روسیه به هوا برخاسته و سپس در پایگاه هوایی ماچولیشچی در نزدیکی مینسک به زمین نشسته ولی هنوز مشخص نیست که این جت شخصی حامل او بوده است یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، رسانه های بلاروس از فرودآمدن یک جت تجاری متعلق به یوگنی پریگوژین، رهبر گروه مزدور واگنر در پایتخت این کشور خبر دادند.

مطابق گزارش این رسانه ها، هواپیمای شخصی آقای پریگوژین صبح امروز از سن پترزبورگِ روسیه به هوا برخاسته و سپس در پایگاه هوایی ماچولیشچی در نزدیکی مینسک به زمین نشسته ولی هنوز مشخص نیست که این جت شخصی حامل او بوده است یا خیر.

در پی شورشِ روز شنبهٔ گروه واگنر علیه ارتش و حکومت روسیه که با میانجیگری الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس و حصول توافق های میان رهبر این گروه و ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به پایان رسید، از سرنوشت آقای پریگوژین و محل نگهداری او خبری منتشر نشده است.

روز گذشته همزمان با نخست موضع گیری ولادیمیر پویتن، فایل صوتی یازده دقیقه ای از یوگنی پریگوژین هم منتشر شد که در آن تلویجا اقدام یا نیت اقدام علیه شخص اول مملکت را رد کرده بود.

پیشتر اعلام شده بود که رهبر گروه واگنر با توقف پیگیری پرونده او به اتهام خیانت به بلاروس خواهد رفت و اعضای این گروه نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای رهبر شورشی مزدوران واگنر روسیه در بلاروس فرود آمد

هواپیمای رهبر شورشی مزدوران واگنر روسیه در بلاروس فرود آمد