مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-30اقتصادي

اتاق شیشه ای آب در استان یزد راه اندازی می شود


مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در هفته صرفه جویی از راه اندازی اتاق شیشه ای مدیریت مصرف آب در استان یزد تا پایان سالجاری خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در هفته صرفه جویی از راه اندازی اتاق شیشه ای مدیریت مصرف آب در استان یزد تا پایان سالجاری خبر داد.

محمد مهدی جوادیان زاده گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 1402 فاز اول اتاق شیشه ای در دشت ابرکوه به صورت پایلوت راه اندازی می شود.

وی با بیان این که روش اتاق شیشه ای در دنیا موفق بوده است، افزود: اتاق شیشه ای در بحث های مدیریت مصرف و صرفه جویی بسیار موثر است و می تواند بازخوردی را به ذینفعان ارائه دهد.

جوادیان زاده ابراز کرد: در اتاق شیشه ای وضعیت منابع و مصارف آب یک دشت به صورت شفاف و بر خط را در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیر عامل آب منطقه ای عنوان کرد: وضعیت منابع دشت ها با استفاده از چاه های اندازه گیری آب های زیر زمینی یا چاه های پیزومتری مشخص و به صورت شفاف در سامانه ای برای اطلاع همه قرار می گیرد.

وی گفت: اطلاع عموم جامعه از وضعیت منابع آب، برداشت ها، میزان برداشت ها، وخامت سفره های زیر زمینی یا اتفاقات لحظه ای در دشت باعث صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق شیشه ای آب در استان یزد راه اندازی می شود

اتاق شیشه ای آب در استان یزد راه اندازی می شود