مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-17بين الملل

یک روزنامه عبری از نتانیاهو خواست وضعیت سلامتی خود را فاش کند


یک روزنامه عبری زبان افشای وضعیت جسمانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از انتقال او به اورژانس بیمارستانی در نزدیکی تل آویو خواستار شد.

- یک روزنامه عبری زبان افشای وضعیت جسمانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از انتقال او به اورژانس بیمارستانی در نزدیکی تل آویو خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در سرمقاله خود نوشت، بر اساس آخرین تحولات رسمی منتشر شده از سوی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شرایط او هنگام انتقال به بیمارستان، وضعیت او بسیار خوب است و نتانیاهو تنها کمی سرگیجه داشت و نتایج تمامی آزمایش هایش خوب بود.

اما هاآرتص در ادامه سرمقاله خود این سوال را مطرح کرد که چه مساله ای باعث شد نتانیاهو روز شنبه (تعطیل رسمی در اراضی اشغالی) به یک بیمارستان پیشرفته منتقل شود که با خودرو حدود یک ساعت از منزلش فاصله دارد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از این روزنامه عبری زبان گزارش داد، تصمیم برای کاشت یک هولتر زیر جلدی برای نتانیاهو جهت مانیتورینگ منظم قلب او که دفترش آن را اعلام نکرد، نگرانی هایی را در این مورد ایجاد کرد که مردم از وضعیت جسمانی او اطلاع کاملی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روزنامه عبری از نتانیاهو خواست وضعیت سلامتی خود را فاش کند

یک روزنامه عبری از نتانیاهو خواست وضعیت سلامتی خود را فاش کند