مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-26سياسي

تکمیل طرح های نیمه تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور


14 هزار و 500 میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص یافت که محرک بسیاری از طرح های نیمه تمام و رها شده در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد ابوذر و اهالی کوی جانبازان با بیان اینکه با وجود مشکلات، دولت مردمی با عزم جدی کار خود را آغاز کرده و گره های کهنه را باز می کند اظهار کرد: اغتشاشات نیز حرکت برنامه ریزی شده دشمن با همراهی برخی از عناصر به منظور ایجاد وقفه در حرکت شتابان دولت در ساماندهی امور بود که برخی فرصت ها را از ما گرفت ولی با حضور مردم همیشه در صحنه از این مانع عبور کردیم.

وی گفت: استراتژی دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است و اینکه مردم ایران هیچ افق روشنی نبینند، پادزهر این موضوع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در برابر تلاش دشمن برای سیاه نمایی، امیدآفرینی است که وظیفه همه ماست.

فرماندار همدان تاکید کرد: امروز با تلاش دولت و همراهی مردم افق های خوبی پیش روی ماست و دولت مردمی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و خارجی سعی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

وی با اشاره به انجام پروژه های بزرگ و فعال در همدان رفع مشکل تنش آبی با 1500 میلیارد تومان را از جمله اقدامات جهادی دانست که از سال 83 آغاز و رها شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور

تکمیل طرح های نیمه تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور