مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-10اقتصادي

گرانی قیمت مرغ در قطب تولید مرغ استان اصفهان


در چند روز اخیر شاهد گرانی قیمت مرغ در شهرستان اردستان بودیم که می توان یکی از دلایل افزایش قیمت را کاهش جوجه ریزی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، محمد امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد گرانی قیمت مرغ در  شهرستان اردستان بودیم که می توان یکی از دلایل افزایش قیمت را کاهش جوجه ریزی عنوان کرد با توجه به پیگیری های بسیار، قول مساعدت داده شد که جوجه ریزی افزایش یابد ولی به دلیل کمبود نهاده ها برعکس عمل شد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش قیمتی که برای گوشت قرمز اتفاق افتاد به دنبال آن تقاضا برای خرید گوشت مرغ افزایش پیدا کرد، افزود: به دلیل افزایش هزینه های مرغداری، آن ها به اجبار مرغ را بین 10 تا 15 درصد بیش از نرخ مصوب می فروشند و قیمت مصوب مرغ زنده کیلویی 52 هزار تومان بوده که این قیمت به دلیل افزایش هزینه های تولید، به حدود 58 تا 60 تومان رسیده است.

امینی با بیان اینکه قیمت مصوب جوجه یک روزه بین 15 هزار و 900 تا 16 هزار و 900 تومان است، خاطرنشان کرد: نرسیدن نهاده های دامی به مرغدار و مجبور شدن خرید نهاده از بازار آزاد با قیمت گران تر سبب گرانی و افزایش قیمت مرغ شده است چرا که مرغداری که جوجه ریزی را انجام داده و نیازمند نهاده است مجبور به تهیه با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی قیمت مرغ در قطب تولید مرغ استان اصفهان

گرانی قیمت مرغ در قطب تولید مرغ استان اصفهان