مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-13سياسي

تلاش داریم سپاه باید روز به روز قوی تر عمل کند


تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز پنجشنبه در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست های دشمنان، راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن با محوریت تحریم اقتصادی، راهبرد تجزیه، تحریم در موضوع برجام، تفرقه و تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی بیان کرد: باید با همه این سیاست ها بجنگیم تا دشمن همچنان ناکام بماند.

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است، گفت: آتش این جنگ زمانی گلوله های توپ و خمپاره بود اما حالا تغییر پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوزستان سرشار از قوت است که می تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، بیان کرد: اقتصاد، افتخار و فرهنگ ما در خوزستان است که سرشار از ظرفیت ها است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ملت ایران عنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده و نباید اجازه دهیم دشمن ذره ای در این سرزمین تحرکات داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش داریم سپاه باید روز به روز قوی تر عمل کند

تلاش داریم سپاه باید روز به روز قوی تر عمل کند