مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-16سياسي

نشست «مزیت ها و فرصت های قانون جهش تولید دانش بنیان» برگزار شد


نشست «مزیت ها و فرصت های قانون جهش تولید دانش بنیان»، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، مشاور عالی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک نشست مزیت ها و فرصت های قانون جهش تولید دانش بنیان ، با حضور میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، مشاور عالی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، سرپرست دبیرخانه شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان و فناور در سالن غدیر ساختمان شهید قاسم سلیمانی استانداری مرکزی برگزار شد.

در این نشست محمدعلی داستان رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان با قانونی که در سال 89 تصویب شد، متفاوت است، گفت: در آن قانون، بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان مطرح بود اما در قانون جدید، نگاه به اقتصاد دانش بنیان است و قصد دارد همه بخش هایی را که می توانند در اکوسیستم فناوری و نوآوری موثر باشند، با این قانون همراه کند.

  وی افزود: بحث امروز ما این است که بتوانیم ماده 11 این قانون را که اعتبار مالیاتی است بیان کنیم.

در ماده 11 قانون جهش تولید دانش بنیان، مساله ای به عنوان اعتبار مالیاتی مطرح است، یعنی اینکه شما بتوانید مالیات بر درآمد را در بندهایی که قانون گفته استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «مزیت ها و فرصت های قانون جهش تولید دانش بنیان» برگزار شد

نشست «مزیت ها و فرصت های قانون جهش تولید دانش بنیان» برگزار شد