مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-21اقتصادي

قلع و قمع 51 فقره تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نور


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور با بیان اینکه در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت: 51 فقره تغییر کاربری و ساخت و سازغیرمجاز در این شهرستان قلع و قمع شده است.

- صادق خرمانی در گفت وگو با خبرنکار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با بیان اینکه در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 26 فقره تغییر کاربری غیرمجاز واقع در روستای قاسم آباد از بخش چمستان قلع و قمع شد، اظهار کرد: این تغییر کاربری های غیرمجاز شامل 25 فقره بنای مسکونی نیمه کاره و یک فقره دیوارکشی به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع واقع در روستای قاسم آباد بخش چمستان شهرستان نور بود که با پیگیری و اخذ دستور مقام قضایی قلع و قمع شده است.

  وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تغییر کاربری  غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان برخورد قانونی می شود، گفت: اخذ مجوز از جهاد کشاورزی به منظور ساخت وساز در زمین های کشاورزی الزامی است.

* تخریب 25 واحد ساخت وسازهای غیرمجاز در نور   فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز از تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی به مساحت 2هزار و 500 متر مربع در این شهرستان خبر داد.

  علی اکبر قلی پور در تشریح خبر اظهار کرد: ساخت وسازهای غیر مجاز در بخش چمستان که در قالب واحدهای مسکونی انجام شده بود باحکم مقام قضایی تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 51 فقره تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نور

قلع و قمع 51 فقره تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نور