مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-15سياسي

دستاوردهای دولت در استان بوشهر توسط همه مدیران تبیین شود


استاندار بوشهر هفته دولت را فرصت خوبی برای انعکاس دستاوردها دانست و گفت: دستاوردهای دولت در استان بوشهر توسط همه مدیران تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر اظهار داشت: الحاق اراضی ملی به محدوده شهرها و روستاها برای تسریع در ساخت مسکن در دستور کار است.

وی با اشاره به تخصیص چند هزار قطعه زمین مسکونی برای واگذاری به اقشار مختلف مردم استان خبر داد و گفت: خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نخبگان، استادان دانشگاه، اصحاب رسانه و هنرمندان در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر تولید کلیپ از فعالیت ادارات در شهرستان های مختلف استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در نقاط مختلف استان بوشهر نسبت به تولید و تهیه کلیپ در اجرا طرح ها، برنامه ها و خدمات اقدام کنند.

محمدی زاده با تأکید بر فعال شدن رسانه ها و فضاهای مجازی در انعکاس فعالیت های مختلف در هفته دولت گفت: پروژه های فرهنگی و اجتماعی در این هفته مورد توجه و در اولویت قرار گرفته شود.

وی فعال شدن فرمانداری ها، شهرداران، دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در ارائه دستاوردهای دولت و فعالیت ها را مورد تأکید قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت در استان بوشهر توسط همه مدیران تبیین شود

دستاوردهای دولت در استان بوشهر توسط همه مدیران تبیین شود