مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-16اقتصادي

پرداخت 140 میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط بهزیستی خوشاب


در سال گذشته 140 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی شهرستان خوشاب پرداخت شد.

- خوشاب ـ رییس بهزیستی خوشاب گفت: در سال گذشته 140 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی شهرستان خوشاب پرداخت شد.

رضا یوسفی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خوشاب با اشاره 80 پرونده آماده در نوبت دریافت وام اشتغال در سال جدید اظهار کرد: به محض رسیدن بودجه و اعلام از طرف مسولان مربوطه معرفی افراد به بانک برای دریافت وام انجام خواهد شد.

رییس بهزیستی خوشاب بیان کرد: طی یکسال گذشته تا کنون 14 میلیارد تومان وام خود اشتغالی در بخش های مختلف به مددجویان تحت پوشش شهرستان خوشاب برای ایجاد 140 شغل پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه عمده این وام ها برای اشتغال در بخش های مختلف کشاورزی و دامپروری و متناسب با موقعیت منطقه که اکثراً کشاورز هستند مانند خرید تراکتور و تیلر ودامپروری پرداخت شده است، افزود: با وام های پرداختی 100 شغل جدید برای مددجویان متقاضی شغل ایجاد شده است.

یوسفی با اشاره به کاهش معلولیت های ذهنی در شهرستان با اقدامات انجام شده افزود: برخی معلولیت ها دائمی است و امکان توانمند سازی افراد وجود ندارد لذا در کنار کمک به مددجوی معلول به برخی از خانواده ها نیز کمک می شود تا حمایت های لازم از مددجوی بهزیستی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 140 میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط بهزیستی خوشاب

پرداخت 140 میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط بهزیستی خوشاب