مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-09فرهنگي

شاهرخ ضرغام تا لحظه شهادتش به فرد مقدسی تبدیل نشده بود


معصومه جواهری در نشست نقد و بررسی«شاهرخ نامه» گفت: نویسنده این کتاب شاهرخ را با همه زیست بوم و ویژگی های شخصیتی اش نمایش داده و ایشان را تا لحظه شهادت به فرد مقدسی تبدیل نکرده است.

- معصومه جواهری در نشست نقد و بررسی شاهرخ نامه گفت: نویسنده این کتاب شاهرخ را با همه زیست بوم و ویژگی های شخصیتی اش نمایش داده و ایشان را تا لحظه شهادت به فرد مقدسی تبدیل نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نقد و بررسی کتاب شاهرخ نامه روایتی از زندگی کشتی گیر شهید شاهرخ ضرغام با حضور دانیال قاسمی پور نویسنده این کتاب، معصومه جواهری مدیر مرکز مستند نگاری فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان منتقد، محمد قاسمی پور منتقد ادبی و ناظر محتوایی کتاب و جمعی از اهالی کتاب و رسانه در کافه لید برگزار شد.

دانیال قاسمی پور در ابتدای این نشست گفت: من در خیابان شهید مصطفی خمینی فقط دیوار نگاره شاهرخ را دیده بودم و وقتی پیشنهاد نوشتن کتاب درباره این شخصیت را گرفتم، ابعاد شخصیتی و حضور تاریخی اش برایم جذاب شد.

برای این کار جغرافیای خاص شاهرخ را در ذهنم ساختم و سعی کردم در نقشه تهران غرق بشوم.

وی ادامه داد: در طول پژوهش و تألیف کتاب سعی کردم از همه منابع موجود درباره این شهید استفاده کنم و مستندهایی که درباره ایشان ساخته شده بود را هم دیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرخ ضرغام تا لحظه شهادتش به فرد مقدسی تبدیل نشده بود

شاهرخ ضرغام تا لحظه شهادتش به فرد مقدسی تبدیل نشده بود