مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-16اقتصادي

تصویب احداث شهرک صنعتی جدید در دزفول


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به میل بالای سرمایه گذاری در دزفول عملا زمینی برای واگذاری در شهرک های صنعتی دزفول به سرمایه گذاران وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به میل بالای سرمایه گذاری در دزفول عملا زمینی برای واگذاری در شهرک های صنعتی دزفول به سرمایه گذاران وجود ندارد.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک های صنعتی جدید در دزفول اظهار کرد: در سفری که ریاست جمهور به خوزستان داشت، پیشنهاد احداث هفت شهرک صنعتی جدید ارایه شد که در این زمینه برای شهرستان دزفول به دلیل بالا بودن متقاضی سرمایه گذاری، این مساله به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه 4 شهرک صنعتی در دزفول وجود دارد، افزود: با توجه به میل بالای سرمایه گذاری در دزفول عملا زمینی برای واگذاری در شهرک های صنعتی دزفول وجود ندارد و از این رو ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج دزفول تصویب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: پیگیری هایی در خصوص رهاسازی اراضی پادگان ها در شهرستان دزفول برای احداث شهرک های صنعتی در این شهرستان در حال انجام است تا بتوانیم از این طریق تامین زمین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب احداث شهرک صنعتی جدید در دزفول

تصویب احداث شهرک صنعتی جدید در دزفول