مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-11اقتصادي

خرید 32 هزارتن گندم در آذربایجان شرقی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی گفت: برداشت گندم از نیمه خرداد از شهرستان خداآفرین شروع شده و تا به امروز 32 هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی گفت: برداشت گندم از نیمه خرداد از شهرستان خداآفرین شروع شده و تا به امروز 32 هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است.

علیرضا شاهدی، سه شنبه، 20تیرماه، در حاشیه آیین شکرگزاری و جشن برداشت گندم در هشترود گفت: قیمت مصوب شورای قیمت گذاری قیمت گندم از قرار هر کیلو 15 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه کشاورزان بایستی به شایعات در خصوص قیمت گندم توجه نکنند گفت: متاسفانه به دلیل مسائل فنی سامانه ثبت سیتا قیمت هر کیلو از قرار 11 هزار و 500 تومان قیمت سال قبل ثبت می شود که این مشکل تا چند روز آینده رفع خواهد شد و مبلغ گندم خریداری شده کشاورزان و گندمکاران عزیز از قرار کیلویی 15 هزار تومان پرداخت می شود.

شاهدی ادامه داد: کشاورزانی هم که گندم خود را از قرار قیمت قبلی تحویل داده اند بزودی اصلاح قیمت صورت خواهد گرفت که از این رو کشاورزان نگران مابه التفاوت قیمت گندم نباشند و به شایعات توجه نکرده و گندم های خود را به مراکز خرید و سیلوها تحویل دهند و به بهانه شایعات بی مورد، گندم برداشت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 32 هزارتن گندم در آذربایجان شرقی

خرید 32 هزارتن گندم در آذربایجان شرقی