مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-01سياسي

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان بانک ملی


مالباختگان بانک ملی بیش از یک سال است که برای دریافت مابقی اموال به امانت سپرده خود در انتظار نشسته اند و در بلاتکلیفی به سر می برند.

بانک ملی مدعی است برای تحویل اموال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی متقیان طی یادداشتی در ایرنا نوشت: بیش از یک سال قبل در ایام ارتحال حضرت امام (ره)، به دلیل بی احتیاطی بانک ملی شعبه دانشگاه و نگذاشتن نگهبان برای بانک درجه یک، با این وسعت! به صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، دستبرد زده شد و اموالی که مردم بر اساس اعتماد به بانک ملی ایران به صندوق امانات سپرده بودند، به غارت رفت.

غارتی که براساس گفته های دست اندرکاران بانک ملی با این عظمت، دریغ از یک سرایدار ساده و یا نگهبان بی اسلحه! برای جلوگیری از اقامت چند ساعته، سارقانی که گویا در بانک، به مهمانی آمده بودند، با خیالی راحت اندوخته های مردم بی گناه را به غارت بردند! نه از دوربین حفاظتی خبری بود و نه آژیر خطر! بانک ملی روزهای اول که در برابر خطای نابخشودنی خود، دست و پا را گم کرده بود، اعلام داشت در اولین فرصت طبق خوداظهاری مالباختگان، نیمی از قیمت اموال ربوده شده را به حساب مال باختگان واریز خواهد کرد.

خوشبختانه پلیس زحمتکش وکوشا، ظرف سه روز، اموال را کشف و سارقان را دستگیر و طی کنفرانس مطبوعاتی، طلاها و ارزهای مردم را به نمایش گذاشتند و ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان بانک ملی

یکسال ابهام در سرنوشت مالباختگان بانک ملی