مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:552023-06-28اقتصادي

پرواز تهران - کرمان بار مسافران را جا گذاشت / علت: گرمای هوا


برخی مسافران هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت کرمان طی امروز (چهارشنبه) پس از ورود به مقصد متوجه شدند بار آنان همراه با هواپیما نیامده است.

- پرواز تهران - کرمان بار مسافران را جا گذاشت / علت: گرمای هوا برخی مسافران هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت کرمان طی امروز (چهارشنبه) پس از ورود به مقصد متوجه شدند بار آنان همراه با هواپیما نیامده است.

برخی مسافران هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت کرمان طی امروز (چهارشنبه) پس از ورود به مقصد متوجه شدند بار آنان همراه با هواپیما نیامده است؛ موضوعی که مسئولان می گویند به علت گرمی هوا بوده و شرکت هواپیمایی موظف است در اسرع وقت باقیمانده بار را به مقصد انتقال دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان در توضیح این رخداد گفت: پرواز هواپیمایی آتا به شماره 5661 قرار بود ساعت 9:50 از تهران به سمت کرمان حرکت کند که دچار چند مقطع تاخیر شد و از آنجا که ساعت 14:59 هنگام عزیمت، هوا گرم بوده، خلبان مجبور به سبک کردن هواپیما بوده است؛ لذا بخشی از بار مسافران تخلیه شده و با پروازهای بعدی به مقصد ارسال می شود.

  علیرضا مجیدی در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه این پرواز ساعت 16:10 در کرمان نشست و 667 کیلو از بار مسافران این پرواز به مقصد نرسیده است توضیح داد: مدیرکل فرودگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز تهران - کرمان بار مسافران را جا گذاشت / علت: گرمای هوا

پرواز تهران - کرمان بار مسافران را جا گذاشت / علت: گرمای هوا