مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-25سياسي

محرومیت زدایی در کشور به جد پیگیری شود


رییس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دولت سیزدهم، دولت سید محرومان نام گرفته و هر مقدار که در حوزه محرومیت زدایی کار شود، پسندیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله محسن کازرونی، رییس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم، دولت سید محرومان نام گرفته و هر مقدار که در حوزه محرومیت زدایی کار شود، پسندیده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در پیشبرد امور استان سمنان، تصمیمات مطلوب، همراهی و حمایت های ویژه در مورد برنامه ها و سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قابل تقدیر است.

مردم سمنان نقش تأثیرگذاری در حوزه کمک های مؤمنانه دارند سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز گفت: آیت الله کازرونی از ارکان تأثیرگذار مجلس خبرگان رهبری و از چهره های شاخص نظام است.

وی تصریح کرد: مردم استان سمنان در همراهی با سیاست های دولت سیزدهم نقش بسیار تأثیرگذاری داشته و دارند و مردم این استان، مردمی متدین و بسیار فهیم هستند و همراهی و پشتیبانی خود را با نظام جمهوری اسلامی در برهه های مختلف به اثبات رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی در کشور به جد پیگیری شود

محرومیت زدایی در کشور به جد پیگیری شود