مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-22اقتصادي

احیای دارایی 1400 میلیاردی فرهنگیان در صندوق ذخیره


از آذر ماه سال گذشته تیم مدیریتی دولت سابق که 6سال متوالی مسؤولیت این هلدینگ ساختمانی را به عهده داشت بالاخره تغییر کرد و ملک سهند بعنوان یکی از دارایی های ارزشمند صندوق ذخیره فرهنگیان احیا و از بندهای مشکلات حقوقی آزاد شد.

- از آذر ماه سال گذشته تیم مدیریتی دولت سابق که 6سال متوالی مسؤولیت این هلدینگ ساختمانی را به عهده داشت بالاخره تغییر کرد و ملک سهند بعنوان یکی از دارایی های ارزشمند صندوق ذخیره فرهنگیان احیا و از بندهای مشکلات حقوقی آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فارس یکی از بزرگترین پرونده های حقوقی صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به ملک اداری تجاری سهند به ارزش روز کارشناسی 1460 میلیارد تومان بود که سرانجام بعد از سالها بلاتکلیفی و در آستانه مزایده دادگاه و فروش به نفع بانک طلبکار با پیگیری های صورت گرفته ورق به نفع فرهنگیان برگشت.

ساختمان مدرن و نوساز سهند با5107 متر بنای اداری و1000 متر بنای تجاری در تهران خیابان میرداماد- خیابان نفت شمالی واقع شده که توسط گروه ساختمانی معلم از زیرمجموعه های صندوق ذخیره فرهنگیان طراحی و ساخته شده است و در سالهای اخیر بدلیل بدهی معوق در رهن یکی از بانک های خصوصی قرار داشت و با حکم دادگاه در آستانه مزایده و فروش به قیمت کارشناسی سابق با قیمت 940 میلیارد تومان بود که طبق رای صادره، شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دارایی 1400 میلیاردی فرهنگیان در صندوق ذخیره

احیای دارایی 1400 میلیاردی فرهنگیان در صندوق ذخیره