مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-01اقتصادي

مصرف آب تهرانی ها از 55 هزار لیتر در ثانیه عبور کرد


با شروع فصل تابستان، افزایش دما و استقرار هوای گرم در پایتخت میزان مصرف آب نیز در این کلانشهر افزایش چشمگیری یافته است، به گونه ای که در روز جمعه دوم تیرماه مصرف لحظه ای آب در شهر تهران از 55 هزار لیتر در ثانیه عبور کرد.

- با شروع فصل تابستان، افزایش دما و استقرار هوای گرم در پایتخت میزان مصرف آب نیز در این کلانشهر افزایش چشمگیری یافته است، به گونه ای که در روز جمعه دوم تیرماه مصرف لحظه ای آب در شهر تهران از 55 هزار لیتر در ثانیه عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصرف آب در کلانشهر تهران در روزهای پایانی هفته روندی افزایشی دارد به گونه ای که در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، مصرف لحظه ای آب تهران از 50 هزار لیتر در ثانیه نیز عبور می کند.

هر چند که این میزان مصرف، مصرف لحظه ای آب در تهران بوده و ثابت نخواهد بود اما ثبت این رقم بی سابقه بوده و لازم است که تهرانی ها راهی برای کاهش مصرف آب پیدا کنند تا با چالش مواجه نشوند.

راهی جز همراهی مردم نیست آنطور که محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخیرا اعلام کرده اگر میزان همراهی مشترکان از چهار درصد به 10 درصد افزایش یابد می توانیم بدون هیچ گونه مشکلی تامین آب را داشته باشیم، گفت: برنامه ای برای جیره بندی و قطع آب وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب تهرانی ها از 55 هزار لیتر در ثانیه عبور کرد

مصرف آب تهرانی ها از 55 هزار لیتر در ثانیه عبور کرد