مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-24سياسي

26 هزار نفر از خراسان جنوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند


مدیرکل نهاد کتابخانه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 26 هزار نفر از خراسان جنوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، گفت: مهلت شرکت در این جشنواره تا 1 مهرماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حاجی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، بنا بر درخواست های دبیرخانه های استانی، سازمان ها و دستگاه های فرهنگی شرکت کننده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از فراغت پیش رو در فصل تابستان و برای خوانش حداکثری کتاب ها و مشارکت هر چه بیشتر اعضای خانواده ها، مهلت شرکت در این جشنواره تا 1 مهرماه سال جاری تمدید شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

حاجی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین (ع) و آموزه های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعالیت های کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار نفر از خراسان جنوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

26 هزار نفر از خراسان جنوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند