مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-04حوادث

109 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند


فرمانده انتظامی مشهد از جمع آوری و دستگیری 109 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

- سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های مشهد تعدادی از پاتوق های خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اجرای این طرح سه روزه در مشهد افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری 26 خرده فروش مواد افیونی 83 معتاد متجاهر و کارتن خواب را در مناطق حاشیه شهر جمع اوری و برای درمان به کمپ ماده 16 دولت منتقل کردند.

نگهبان بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد افیونی کشف و سه دستگاه خودرو سواری و همچنین هفت دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد را توقیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد اعلام و تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند

109 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند