مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13فرهنگي

دیدار انسیه خزعلی با سینماگران خارجی


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور جشنواره حوا را الگوی یک حرکت اولیه دانست و حبیب ایل بیگی هم تاکید کرد: اگر بخواهیم موضوعی را در بحث گفتمانی به ویژه در سینما پررنگ کنیم، - یکی از راهکارهای آن برگزاری رویدادها و جشنواره ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا، انسیه خزعلی معاون امور زنان وخانواده رییس جمهور نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا را یک حرکت هنرمندانه در پاسخ به نیازهای جهانی دانست و گفت: حوا نمونه و الگوی یک حرکت اولیه است تا فعالان سینمایی و هنری برای صیانت از خانواده فعالیت بیشتری داشته باشند.

او با حضور در سینما فرهنگ تهران با فیلمسازان بخش بین الملل جشنواره از جمله فیلمسازانی از کشورهای لهستان، چین، روسیه، لبنان، عراق، هند، تاجیکستان و بنگلادش دیدار کرد.

خزعلی ضمن خیر مقدم به مهمانان جشنواره، به دیدارهای خود با سفیران کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: در دیدارهای مختلفی که با سفیران و فعالان حوزه زنان و خانواده در دنیا داشته ایم، یک حرف مشترک وجود دارد و آن لزوم حفظ و صیانت از حریم خانواده و زنان است که نیازمند کنشگری زنانه بیشتری است.

وی حرکت جشنواره فیلم حوا را یک پاسخ به نیازهای جهانی دانست و تاکید کرد: جشنواره فیلم حوا نمونه و الگوی یک حرکت اولیه است تا فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار انسیه خزعلی با سینماگران خارجی

دیدار انسیه خزعلی با سینماگران خارجی