مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-05بين الملل

هزینه های زیبایی مرکل باعث اعتراض مالیات دهندگان آلمانی شد


نهاد صدراعظمی آلمان هم ضمن تایید این موضوع تاکید کرد، هزینه های آرایشگر و گریمور مرکل در زمان شرکت در  رخدادها و مراسم های رسمی بر عهده دولت است.

- نهاد صدراعظمی آلمان هم ضمن تایید این موضوع تاکید کرد، هزینه های آرایشگر و گریمور مرکل در زمان شرکت در  رخدادها و مراسم های رسمی بر عهده دولت است.

با وجود گذشت بیش از یک سال و نیم از بازنشستگی آنگلا مرکل در آلمان اما صدراعظم سابق این کشور همچنان برای برلین دردساز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتمادآنلاین، رسانه های آلمانی چند روز پیش با تیتر مرکل با پول مالیات دهندگان خود را زیبا می کند به رسوایی جدیدی در این کشور پرداختند.

  در این اخبار فاش شد، صدراعظم پیشین و بازنشسته آلمان تمام وقت از یک کارشناس زیبایی و آرایشگر با درجه مشاور در تیم مشاوران خود استفاده می کند.

  روزنامه اشپیگل اعلام کرد این مساله در نامه نگاری های صدراعظمی فدرال با مرکل عنوان شده و یک نسخه از این مکاتبات هم به دستش رسیده است.

  در این نامه های رسمی مشخص شده است، این کارشناس زیبایی با هزینه دولت برلین به طور تمام وقت صدراعظم سابق آلمان را در سفرهای داخلی و خارجی اش همراهی می کند.

  نهاد صدراعظمی آلمان هم ضمن تایید این موضوع تاکید کرد، هزینه های آرایشگر و گریمور مرکل در زمان شرکت در  رخدادها و مراسم های رسمی بر عهده دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های زیبایی مرکل باعث اعتراض مالیات دهندگان آلمانی شد

هزینه های زیبایی مرکل باعث اعتراض مالیات دهندگان آلمانی شد