مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-24اقتصادي

اجرای طرح های اقتصادی بنیاد برکت در 14 هزار روستای کشور


مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حوزه اشتغال اجتماع محور بیش از 300 هزار طرح اقتصادی انجام شده است، گفت: در این راستا 14 هزار روستا را پوشش می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، جشنواره تلاش با برکت به منظور تحقق طرح های اشتغال اجتماع محور کشور برگزار و رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل 9 بانک کشور موفق به دریافت نشان عالی برکت شدند.

این مراسم با حضور رییس کل بانک مرکزی،سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیادبرکت، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و مدیران عامل 10 بانک و صندوق اعتباری و جمعی از مدیران و فعالان حوزه کسب و کار در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

در این مراسم، محمد رضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی گفت: از فعالیت های مثبت و تاثیرگذار ستاد اجرایی فرمان امام تشکر می کنم، من بنیاد برکت را به خوبی می شناسم و مشخص است که این مجموعه چه فعالیت هایی دارد و طبق برنامه هر سال این مجموعه و با توجه به سطح فعالیت، تنوع مدیریت و جمعیت تحت پوشش آن شاهد هستیم که بنیاد برکت برای هر کار خود یک برنامه مشخص دارد .

وی ادامه داد:یکی از مسائل تسهیلات خرد ضمانت هاست و مردم از دشواری های ضامن های متعدد ناراضی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های اقتصادی بنیاد برکت در 14 هزار روستای کشور

اجرای طرح های اقتصادی بنیاد برکت در 14 هزار روستای کشور