مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-27اقتصادي

خدمات 6 میلیارد ریالی دارویی و توانبخشی به بیماران کم برخوردار گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات دارویی و توانبخشی با ارزش 6 میلیارد ریال به بیماران کم برخوردار در خردادماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات دارویی و توانبخشی با ارزش 6 میلیارد ریال به بیماران کم برخوردار در خردادماه سال جاری خبر داد.

قاسم غریب آبادی صبح سه شنبه 6 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظار کرد: با اشاره به خدمات حمایتی استان به بیماران کم برخوردار گفت: جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین همواره برای کاهش آلام بیماران و کم کردن دغدغه های درمانی آنان تلاش می کند و این موضوع هلال احمر را به محلی امن برای حل مشکلات مردم تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه های بالای درمانی و به منظور تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماران کم برخوردار مراجعه کننده، در خرداد ماه سال جاری هلال احمر استان به 454 بیمار خدمات درمانی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: خدمات درمانی ارائه شده با استفاده از ظرفیت مراکز فیزیوتراپی تحت اختیار و داروخانه های گرگان و گنبدکاووس به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال بوده است.

غریب آبادی با اشاره به شاخصه های پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل که از زمان بوجود آمدن انسان همراه او بوده در واقع محافظت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات 6 میلیارد ریالی دارویی و توانبخشی به بیماران کم برخوردار گلستان

خدمات 6 میلیارد ریالی دارویی و توانبخشی به بیماران کم برخوردار گلستان